maandag 2 juli 2012

Borstvoeding met hindernissen

Goh hee, wat een reacties op mijn vorig stukje en wat een uitnodigingen om in het openbaar mijn nesteldrang te delen!

Ik weet het nog niet hoor. Maar wat ik wel weet is dat ik met dikke buik vanachter het keukenraam nog steeds geniet van onze koetjes en kalfjes. Vooral als een kalfje niet echt in de gaten heeft dat ze twee meter moet omlopen en dan wel bij mama kan drinken!

Borstvoeding met hindernissen, zal dat goed voor de algemene ontwikkeling zijn??

2 opmerkingen:

  1. haha wat grappig om zo te zien! Ja je moet er wat voor over hebben als kalfje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, inderdaad komisch om te zien...

    Geniet heerlijk van je dikke buik! Naar buiten kijkend naar de koetjes en kalfjes is dat geen verkeerd plan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust je reactie achter!