maandag 21 september 2009

Herfst


En nu denkt de lezer natuurlijk dat ik een steekje los heb: een foto van een grijze lucht met alleen een telefoondraad en een electriciteitsdraad. 'Dat is echt geen kunst hoor' Ik hoor het je denken!

Gelukkig, het is ook niet bedoeld als kunst. Het is de omlijsting van een trieste mededeling want op de telefoondraad en op de electriciteitsdraad zie je........ geen zwaluwen!

De zomer is dus echt voorbij; het is stil op het erf. Gelukkig nog wel drie kwikstaartjes maar Earik hoeft echt niet meer zijn best te doen om boven het getsjilp uit te komen......!

Aan de andere kant lijkt het wel voorjaar, gezien de geboortegolf die we nu hebben maar dat is ook geen kunst: 9 maanden geleden was het winter en waren we druk met de tochtigheidscontroles en inseminaties!
Ach, voorjaar, zomer, winter,......... de herfst staat voor de deur en ik verheug me op de prachtige rode kleuren en de mooie najaarsluchten en -lichten. En als ik die zat ben verlang ik naar de mooie sneeuwtapijten en dampenden koeien in de vrieslucht. En als ik dat zat ben verlang ik naar..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust je reactie achter!