donderdag 28 mei 2009

Egels

En doordat mijn hoofd omliep van alle nieuwigheden was ik vergeten over de egels te vertellen! Want het schijnt dat als wij druk in de stal zijn, er hier een egel het erf oversteekt! 's Ochtends tijdens het koeien voeren van links naar rechts en 's avonds tijdens het koeien voeren weer terug. Ik weet dit omdat we afgelopen week twee vriendinnen van mij op bezoek hadden die heel fijn met van alles hebben geholpen en hun vakantiegevoel kregen tijdens het koffie drinken als wij in de stal waren. Zij konden de gang van de egel dus goed zien!

Dat vond ik wel even jammer hoor; ben ik leuk met de koeien bezig, mis ik leuke andere beesten! Maar gelukkig is het leed verzacht: het nieuwe kalfje dat geboren is, is door de vriendinnen "Egel" gedoopt; zo geniet ik toch ook fijn van egeltjes en geniet ik elke dag nog weer een beetje na van het gezellige bezoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust je reactie achter!