woensdag 4 februari 2009

Maaike heeft een blog....... voor hoe lang?

Elke keer als ik door de stal loopt denk ik; 'oh, dat zou die eens moeten zien!' of: 'oh, dat moet ik niet vergeten aan die en die te vertellen, zullen ze leuk vinden!' En komt het ervan? Niet echt........ zo druk, zoveel, zo....... etc etc.
Maar als het me lukt om via dit medium al die leuke, grappige, ontroerende taferelen te delen zou dat wel heel leuk zijn! En nooit geschoten is altijd mis dus ik probeer het gewoon.
Spannend voor een digibeet als ik maar ik zal nu op zoek naar wat foto's om te delen!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! We hebben nog niet alles gelezen maar het ziet er leuk en (voor ons) herkenbaar uit.
    Erik en Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend. ik ga hier iedere week op kijken. dit om je niet tè erg te belasten
    want al dat mòèten is ook niet goed.
    astrid D.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust je reactie achter!